Get Adobe Flash player

Enguany la fundació compleix 20 anys. També serà el primer any sense na Maria Ferret. Volem aprofitar aquest dia, un dia molt especial pels que la varem conèixer, per recordar unes paraules que va dir el dia de la inauguració de la Fundació que du el seu Nom.

Les paraules triades venen a reforçar les emotives paraules que el cap d’agrupament Toni Noguera, que tant als premis, com el dia del seu funeral, ens va dirigir.

Aquell 19 de desembre de 1993 a Lluc deis:

No sóc un home. No sé què podeu pensar, en sentir-me dir això, se es que no valori, consideri i respecti l’home. Sincerament crec que encara que diferents, si hem d’avançar en el progres ha de ser junts. No m’agrada un món d’homes, però tampoc m’agrada un món de dones soles, i si us dic això és que és important per a mi trobar-me a mi mateixa perquè soc diferent d’un home; soc dona i en consta que l’escoltisme i en aquest cas el Guiatge va contribuir molt en la societat mallorquina, a ajudar a trobar el lloc de la dona al nostre món.