Autor dels Arxius: fundacio

La setmana passada ens va rebre el President del Consell de Mallorca, el senyor Miquel Ensenyat i el Director Insular de Joventut, el senyor Àlex Segura.

La trobada va servir per establir un primer contacte, presentar la Fundació i les nostres línies d’actuació i explorar futures vies de col·laboració.

Des de la Fundació valoram la reunió molt positivament i estam ben segurs que treballarem conjuntament per a aconseguir que les línies de l’escoltisme i guiatge es difonguin entre la nostra ciutadania.

Presentam l’activitat formativa de Gatamoix 2017.

Destinataris: per a caps, equips d’agrupament, monitors i monitores, pares i mares, persones voluntàries, …

Dates: del 12 al 15 d’octubre

Preu de l’activtat: 25 € x particpant

Lloc: Finca Poble Nou. Alcúdia

Full inscripció

Gatamoix és un camp d’estiu per descobrir les tradicions i la vida a Mallorca del 1876 i està dirigit a les unitats de Rutes i Trucs.
Es desenvolupa a la finca d’Alcúdia (Poble Nou), del 22 al 30 de juliol de 2017, una experiència única.

Cuinar amb foc de llenya, cordar cadires, fer instruments de música tradicional, anar a s’Albufera a fer-hi feina, cantar gloses, fer llatra, explicar acudits i rondalles, això i molt més és el que proposa Gatamoix.

Té un cost de 110 euros per persona (Inclou allotjament, menjar excursions i activitats).

Per a més informació contactar amb fundacio@fundaciomariaferret.org o be 600 91 25 97 (whatsApp)

Inscripció full inscripció Gatamoix 2017

Moltes gràcies per col·laborar amb nosaltres!