Get Adobe Flash player

És el moment d’enviar les fotografies que teniu al mòbil o a l’ordinador de la darrera sortida, de l’activitat al cau, del campament de l’estiu…. PARTICIPA!!!

Un any més convocam els premis de la Fundació:

Premi Maria Ferret 2017
Premi Eladi Homs 2017

Envia’ns les teves propostes fins dia 23 de novembre de 2017

Consulta les bases aquí

La setmana passada ens va rebre el President del Consell de Mallorca, el senyor Miquel Ensenyat i el Director Insular de Joventut, el senyor Àlex Segura.

La trobada va servir per establir un primer contacte, presentar la Fundació i les nostres línies d’actuació i explorar futures vies de col·laboració.

Des de la Fundació valoram la reunió molt positivament i estam ben segurs que treballarem conjuntament per a aconseguir que les línies de l’escoltisme i guiatge es difonguin entre la nostra ciutadania.

Presentam l’activitat formativa de Gatamoix 2017.

Destinataris: per a caps, equips d’agrupament, monitors i monitores, pares i mares, persones voluntàries, …

Dates: del 12 al 15 d’octubre

Preu de l’activtat: 25 € x particpant