Get Adobe Flash player

Sou rutes i voleu viure durant uns dies tal com ho feien en una colònia agrícola mallorquina l’any 1876? El camp d’estiu Gatamoix us ofereix aquesta oportunitat!

El Gatamoix és un camp d’estiu per descobrir les tradicions i la vida a Mallorca del 1876 i està dirigit a les unitats de Truc i Rutes

Una finca a prop d’Alcúdia, al nord de Mallorca, és el lloc on diverses unitats de Truc i Rutes viuran, del 21 al 29 de juliol de 2018, una experiència única. Cuinar amb foc de llenya, cordar cadires, fer instruments de música tradicional, anar a s’Albufera a fer-hi feina, cantar gloses, fer llatra, explicar acudits i rondalles, això i molt més és el que proposta Gatamoix.

El camp, està obert a les unitats de Truc i Rutes i a equips d’adults i té un cost de 110 euros per persona (Inclou allotjament, menjar excursions i activitats).

Us motiva? Doncs apunteu-vos! Hi ha poques places, no us entretingueu!

Per a més informació podeu telefonar o contactar per whatsapp al 600.912.597 o escriure un correu a fundacio@fundaciomariaferret.org

Formulari inscripció

El passat 1 de desembre va tenir lloc l’acte d’entrega del Premis de la Fundació i també del Concurs de Fotografia 2017.

El Premi Maria Ferret es va atorgar al senyor Antoni Noguera Ortega:

Per la seva llarga trajectòria dins el món de l’escoltisme i dins el Moviment Escolta i Guiatge de Mallorca com a cap de diverses unitats, dinamitzador, animador de FOCA, membre del claustre de l’Escola de Formació i Cap d’Agrupament. I sobretot per la seva manera de fer i de transmetre els valors de l’escoltisme.

I també es va atorgar un Reconeixement a l’Agrupament ELADI HOMS:

Per la feina feta per un grup de voluntaris, encapçalats per caps de l’agrupament Eladi Homs, en el camp de refugiats de Vasilika a Idomedi ( sud de Grècia) i a la seva posterior feina a Mallorca per sensibilitzar la societat envers el greu problema dels refugiats.

El lema del concurs de fotografia va ser “Educació, Fe i País” i els guanyadors:

Primer Premi per Andreu Perelló Bestard

Segon Premi per Jorge Guirado Moreno

Primer premi Jove  per Mireia Cañellas de l’AEG Ramon Llull

Segon premi Jove per Jaume Perelló Moyà de l’AEG Pedra Viva

Moltres gràcies als patrons i patrones, als assistents, a les autoritats i als col·laboradors: TIRME (Consell de Mallorca), Ajuntament de Palma, Volras i InterportsKenia.

Vos hi esperam a totes i a tots!

És el moment d’enviar les fotografies que teniu al mòbil o a l’ordinador de la darrera sortida, de l’activitat al cau, del campament de l’estiu…. PARTICIPA!!!