Get Adobe Flash player

La Fundació Maria Ferret té per finalitat convertir-se en un element dinamitzador en el món de l’educació i del lleure, mitjançant la promoció d’activitats i estudis dins la línia del pensament i dels principis del Moviment Escolta i Guiatge de Mallorca.

Incidir en el camp educatiu i desenvolupar polítiques pedagògiques progressistes i avançades són alguns dels fonaments de la Fundació Maria Ferret.

L’actuació de la Fundació Maria Ferret no pot quedar restringida a l’àmbit exclusivament escolta. Volem una Fundació oberta a tota la societat, ja que creim que aquesta és la millor manera d’incidir en el país i de valorar i fer conèixer més i millor l’escoltisme, el seu tarannà i els seus objectius.

Una de les formes d’actuació de la Fundació Maria Ferret consisteix a concedir beques d’investigació i estudi d’acord amb la línia educativa fixada, per a cada curs, per el Patronat de la Fundació Maria Ferret.

Beques 2011

bases