Get Adobe Flash player

Na Maria Ferret no ha mort, només mor aquell al que oblidem.

Na Maria, la inspiradora de la nostra Fundació, avui més que mai esta entre nosaltres, es per això que volem compartir amb la seva familia, amb serenor i des de la seva illa de Mallorca,  aquesta perdua irreparable.

Volem ser aprop, des de la distancia,  dels que l’estimen i dels que avui vetllen el seu cos a Sant Gervaci a Barcelona.

Volem que el nostre record arribi als seus fills als seus nets i a tots els que l’estimaren.

Mai, Maria, podrem correspondre a la teva generositat. Malgrat això, gaudirem de la teva companyia, junt a n’Eladi, aquí a casa, a Sa Torrentera.

Trobarem a faltar el teu somriure. Pero sempre, sempre, farem memòria del teu legat d’amor, altruisme i dedicació a la formació dels nostres escoltes.

Ens quedam amb les darreres paraules que ens va dirigir ara fa uns dos mesos: “Deixau el món millor de com l’heu trobat”

Moltes gràcies per tot.

Fundació Maria Ferret

Una Resposta per “Na Maria Ferret, ens ha deixat.”

• JuanMa Gómez Gordiola:

Trist per la notícia, em sap molt de greu i us trasllat el meu acompanyament. Una salutació a tota la família escolta. “Sempre a punt” – “Vale Quien Sirve”